معرفی دستگاه های موضعی لاغری

معرفی دستگاه های موضعی لاغری

معرفی دستگاه های موضعی لاغری

لاغری موضعی بسیار سخت تر و دشوارتر از لاغری کلی بدن است؛ زیرا در کاهش وزن کلی، بیمار با استفاده از رژیم های غذایی و ورزش می تواند وزنش را کم کند. لاغری موضعی، حتی اگر به زمان طولانی و اراده آهنین نیاز داشته باشد، باز هم با هیچ ورزش و رژیم غذایی امکان پذیر نیست. بنابراین دوست داران تناسب اندام به روش های دیگری از کاهش وزن، مانند استفاده از دستگاه های موضعی لاغری، روی می آورند.

 

دستگاه های لاغری موضعی و کلینیک دکتر منوچهر امینی

دستگاه های موضعی لاغری کمک بزرگی به لاغری های موضعی، شادابی و جوان سازی پوست کرده اند. دکتر منوچهر امینی شما را با مزایای چند فناوری لاغری موضعی آشنا می کند تا انتخابی آگاهانه تر داشته باشید.

 

دستگاه کاویتاسیون و نحوه عملکرد آن

کاویتاسیون یکی از دستگاه های لاغری موضعی است که در آن چربی های اضافی بدن در مدت زمان کوتاه و بدون نیاز به هیچ گونه جراحی تهاجمی برداشته می شوند. با استفاده از کاویتاسیون، بیمار نیازی به بستری شدن، بیهوشی و حتی بهبودی نخواهد داشت. در روش لاغری موضعی با دستگاه کاویتاسیون سلول های چربی شکسته و از بین می روند. دستگاه کاویتاسیون از امواج فراصوت (یک موج صوتی با فرکانس بالا) استفاده می کند.

 

نحوۀ عملکرد دستگاه کاویتاسیون

در دستگاه کاویتاسیون امواج اولتراسوند با مولکول های آب بینابینی برخورد می کنند و حباب های ریزی در اطراف سلول های چربی ایجاد می شود. این حباب ها توسط امواج فراصوت به ارتعاش در می آیند و این حرکت ارتعاشی به دیواره سلول های چربی برخورد کرده و این سلول ها در نهایت می ترکند. ترکیدن حباب ها باعث پارگی دیواره سلول چربی و آزاد شدن لیزوزوم ها و چربی درون سلولی (تری گلیسیرید) می شود.

 

دستگاه کرایولیپولیز

کرایولیپولیز، به عبارت معمول، حذف و یا تحلیل تدریجی چربی و یا «لیپو» از طریق انجماد (کرایو) است. اساساً، چربی نسبت به بافت اطراف آن مستعد تاثیرپذیری از سرما است، بنابراین از طریق کرایولیپولیز، می‌توان سلول‌های چربی را بدون تأثیر بر ساختارهای مجاور، وادار به مرگ خود به خود کرد.

 

دستگاه LPG
درمان با دستگاه LPG برای کسانی است که می خواهند بدن خود را بدون جراحی کانتور کرده و به طور موثر لاغر شوند. این شیوه یکی از روش های لاغری موضعی و غیر تهاجمی همچنین بدون درد است. دستگاه LPG رسوبات چربی را در بدن فرد آب می کند و سلولیت را می شکند.

 

مزایای LPG

• تا ۷۰ درصد موجب افزایش آزادسازی چربی پس از درمان می شود.
• حدود ۲۳ درصد باعث افزایش استحکام پوست و ماهیچه ها می شود.
• افزایش ۲۴۰ درصدی در فعال سازی تولید کلاژن.
• افزایش تقریباً ۴۰ درصدی در سنتز الاستین طبیعی.

 

آیا درمان اندرمولوژی LPG برای همه بی خطر است؟

از آنجایی که لاغری موضعی با این دستگاه و سایر دستگاه های موضعی لاغری ۱۰۰٪ طبیعی است، برای تمام افراد مناسب می باشد. به دلیل ماهیت غیر تهاجمی درمان با دستگاهLPG ، هیچ گونه عوارض جانبی منفی نشان نداده است.

 

لاغری با دستگاه RF چیست؟

لاغری با دستگاه RF به تنهایی قدرت شگفت انگیزی برای لاغری موضعی دارد. برای کاهش و حذف چربی هایی که در ۲۰-۳۰ سال در بدن انباشته شده اند، کافی است تنها در چند جلسه به نتیجه دلخواهتان برسید. چند قطبی سازی دستگاه RF در حقیقت پیشرفت مهمی در فناوری RF بوده است. این انرژی RF هم روی سلول های چربی و هم بر کیفیت پوست تأثیر می گذارد.
دستگاه RF علاوه بر لاغری، تمامی لایه های پوست را در معرض حرارت قرار می دهد و انرژی را به لایه های مختلف پوست می رساند. این فرآیند گرم شدن در طول جلسه درمان باعث انقباض فیبرهای کلاژن در پوست می شود. این انقباض در حقیقت پوست را سفت و آن را جوان تر می کند.

 

دستگاه شاک ویو

یکی دیگر از دستگاه های لاغری موضعی دستگاه شاک ویو است. این دستگاه عمدتا برای کاهش سلولیت و لاغری موضعی کاربرد دارد. دستگاه شاک ویو از اصلِ بالستیک برای تولید موج شوک استفاده می کند. موجی از فشار از طریق پرتابه با استفاده از هوای فشرده تشکیل می شود. هوای فشرده توسط یک کمپرسور فشار بالستیک و کنترل الکترونیکی تولید می شود. با استفاده از ضربه الاستیک، انرژی جنبشی پرتابه به پروب اپلیکاتور و سپس به بدن فرد منتقل می شود. در نتیجه، در طول درمان سلولیت و یا لاغری موضعی، انتهای اپلیکاتور باید در تماس مستقیم با پوست و بافت زیر جلدی باشد.
این روش موجب شل شدن و شکستن الیاف و آزادسازی چربی، آب و سموم می شود. به طور همزمان تولید فیبرهای کلاژن جدید و سالم را تحریک کرده و به تدریج خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست را بازیابی می کند.

منابع
https://www.linkedin.com/pulse/slimming-machines-do-work-echo-tse

LPG Treatments – Slimming, Re-shaping – Why Is This Considered Effective?

Combination Slimming Machine


https://serenity.ae/slimming-with-rf-device/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *