درمان چاقی با کاویتاسیون در کلینیک طب سوزنی دکتر منوچهر امینی

درمان چاقی با کاویتاسیون در کلینیک طب سوزنی مازندران

درمان چاقی با کاویتاسیون در کلینیک طب سوزنی دکتر منوچهر امینی

درمان چاقی با کاویتاسیون

درمان چاقی با کاویتاسیون یک روش نوین برای از بین بردن بافت های چربی زیر پوست می باشد. این دستگاه به کمک امواج فراصوت با فرکانس پایین و شدت مناسب کار می کند. این دستگاه چربی را به مایع تبدیل کرده و چربی آب شده از طریق ادرار دفع می شود. دستگاه کاویتاسیون دارای قدرت منحصر به فردی برای در هم شکستن توده های چربی می باشد. این روش چربی های انباشته شده در نقاط مختلف بدن مثل دور کمر، شکم، بازو، باسن و داخل و بیرون ران را کاهش می دهد. در کلینیک طب سوزنی دکتر منوچهر امینی در مازندران، درمان چاقی با کاویتاسیون نیز برای تناسب اندام انجام می شود.
بهترین پزشک طب سوزنی مازندران، قبل از انجام کاویتاسیون بیمار را معاینه کرده و وضعیت سلامت بیمار بررسی می شود. مشخصات فیزیکی و نواحی مورد درمان مشخص شده و بیمار کاندید مناسب برای این روش در نظر گرفته می شود. پس از درمان نیز پزشک توصیه های لازم را به بیمار ارائه می دهد و مراقبت های لازم را برای نتیجه گیری بهتر به بیمار توضیح می دهد، مثل رعایت رژیم غذایی مناسب، مصرف آب فراوان و ورزش های مناسب.
در کلینیک طب سوزنی دکتر منوچهر امینی، توصیه می شود که پس از پایان درمان، بیمار آب کافی مصرف کند، آب فراوان به بدن کمک می کند تا سلول های چربی را از طریق سیستم لنفاوی شستشو دهد.

 

روش درمان چاقی با کاویتاسیون در کلینیک طب سوزنی دکتر منوچهر امینی

در کلینیک طب سوزنی دکتر امینی، دستگاه کاویتاسیون با استفاده از امواج اولتراسوند حباب هایی حاوی بخار را در بافت سلول های چربی ایجاد می کند، این حباب ها بزرگ شده و زمانی که دما افزایش پیدا می کند، حباب ها منفجر می شوند. زمانی که انفجار حباب اتفاق بیفتد، سلول های چربی آسیب دیده و به مایع تبدیل می شوند. سلول های چربی شکسته شده و بدن آنها را از طریق ادرار دفع می کند.
در کلینیک طب سوزنی مازندران، جلسات درمان معمولا حدود ۳۰ تا ۴۵ دقیقه طول می کشد و با توجه به سایز و تراکم بافت چربی در برخی افراد ممکن است بیشتر طول بکشد. نتایج درمان در این روش در افراد مختلف، متفاوت می باشد. تعداد جلسات با توجه به شرایط و ساختار مشکلات بیمار مشخص می شود.
در کلینیک طب سوزنی مازندران، این نوع درمان عوارض خاصی ندارد، ممکن است کمی کبودی و ورم ایجاد شود که به مرور از بین می رود. بسیاری از متخصصان این روش را یک جایگزین غیر تهاجمی مناسب برای جراحی لیپوساکشن می دانند.

 

فواید درمان چاقی با کاویتاسیون

روش کاویتاسیون یک روش غیر تهاجمی و بدون درد برای کاهش چربی ها می باشد.
در کلینیک طب سوزنی دکتر منوچهر امینی، کاویتاسیون به صورت سرپایی انجام شده و پس از آن نیاز به استراحت نداشته و میتوانید فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرید.
این روش بدون درد می باشد و زخم و جراحت ایجاد نمی شود.
این روش هیچ گونه عارضه ای ندارد و به صورت آنی می توانید کاهش چربی را مشاهده کنید.
در کلینیک طب سوزنی دکتر منوچهر امینی، کاویتاسیون یک روش موثر و ایمن می باشد و ماندگاری بالایی دارد.
این روش به جای تیغ جراحی از امواج رادیویی استفاده می کند که توسط سیستم لنفاوی بدن جذب می شود.
بهبودی از طریق این روش بسیار سریع اتفاق می افتد و نتایج حاصله از روش های دیگر بیشتر می باشد.
کلینیک طب سوزنی دکتر منوچهر امینی علاوه بر طب سوزنی، تناسب اندام و درمان چاقی را با دستگاه به روز و پیشرفته کاویتاسیون نیز انجام میدهد. دکتر منوچهر امینی با تخصص، مهارت، تجربه و دقت کافی، کمک می کند که چربی های اضافه را از بین برده و از تناسب اندام خود لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *