درمان کمردرد با طب سوزنی دکتر منوچهر امینی

کلینیک طب سوزنی مازندران

درمان کمردرد با طب سوزنی دکتر منوچهر امینی

درمان کمردرد با طب سوزنی

طب سوزنی به عنوان یک روش درمانی موثر برای بیماری های مختلف، جایگاه خاصی در دنیا پیدا کرده است. یکی از بیماری هایی که برای آن از روش طب سوزنی استفاده می شود، کمر درد است. طب سوزنی یک روش موثر برای درمان و تسکین کمردرد می باشد. این روش به دلیل عوارض خیلی کمی که دارد، جایگزین درمان های دیگر و جراحی های پرعارضه شده و یک روش بسیار محبوب برای بیماران می باشد. در کلینیک طب سوزنی دکتر منوچهر امینی ، طب سوزنی برای درد های مربوط به کمر و دیسک انجام می شود.
بهترین پزشک طب سوزنی دکتر منوچهر امینی با انجام طب سوزنی، تعادل از دست رفته ی بدن را باز می گرداند و باعث می شود که بدن روند خود ترمیمی انجام داده و سطح سلامت افزایش یابد. درمان کمر درد با طب سوزنی در کلینیک طب سوزنی دکتر منوچهر امینی برای هر بیمار متفاوت می باشد و تاثیر و نتیجه طب سوزنی برای بیماران مشابه نمی باشد. بیمارانی که طب سوزنی انجام می دهند نسبت به بیماران دیگر، برای کاهش درد کمر، از داروهای ضد درد کمتری استفاده می کنند.

روش انجام طب سوزنی در کلینیک طب سوزنی دکتر منوچهر امینی

کلینیک طب سوزنی دکتر منوچهر امینی با استفاده از سوزن های باریک و استریل شده و قرار دادن آنها در پوست، به درمان درد کمر می پردازد. نقاطی در بدن وجود دارند که پزشکان طب سوزنی برای درمان درد کمر آنها را مورد هدف قرار می دهند، نقاطی مثل پشت زانو، پایین کمر، باسن، کف پا و کف دست. پزشکان اعتقاد دارند که این نقاط مراکز انرژی هستند و روی درد های کمر و دیسک تاثیر دارند. سوزن ها به مدت ۱۰ تا ۲۰ دقیقه در نقاط مراکز انرژی قرار گرفته و با آزاد شدن انرژی، درد کاهش پیدا می کند.
در کلینیک طب سوزنی دکتر منوچهر امینی ، ممکن است از تکنیک های دیگری مثل فشار، ماساژ، داروهای موضعی و پماد نیز در کنار درمان با سوزن استفاده شود.
در کلینیک طب سوزنی دکتر منوچهر امینی، جلسات درمان به نوع و شدت درد و سن افراد بستگی دارد. ممکن است در جلسات اول درد تشدید شود که امری طبیعی می باشد و به مرور زمان درد تسکین پیدا می کند. طب سوزنی یک درمان ایمن و بی ضرر می باشد. درمان با طب سوزنی نسبت به روش های درمانی دیگر، یک روش موثر در کاهش کمردرد می باشد.

تاثیرات طب سوزنی در کلینیک طب سوزنی دکتر منوچهر امینی

طب سوزنی با تحریک اعصاب عضلات و بافت ها، درد را کاهش می دهد.
انجام طب سوزنی در کلینیک طب سوزنی دکتر منوچهر امینی، سلول های دفاعی بدن را افزایش داده و باعث زیاد شدن مایع بین بافتی اطراف دیسک می شود، با این کار کمبود آب دیسک جبران شده و درد بهبود پیدا می کند.
طب سوزنی با افزایش گردش خون، انقباض عضلات را کاهش داده و حرکت مفاصل را بهبود می بخشد.
طب سوزنی با افزایش خونرسانی، التهاب را کاهش داده و موجب از بین رفتن و کاهش درد می شود. طب سوزنی در کلینیک طب سوزنی دکتر منوچهر امینی، باعث می شود که مسیر مسدود شده ی انرژی آزاد شده و تعادل انرژی در بدن برقرار شود، جریان انرژی درد را تسکین می دهد.
طب سوزنی باعث می شود که مسکن های طبیعی بدن و هورمون هایی مثل اندروفین ترشح شده و درد تسکین پیدا کند.
توجه داشته باشید که طب سوزنی حتما باید توسط پزشک متخصص و دارای مهارت انجام شود. انجام طب سوزنی توسط بهترین پزشک در کلینیک طب سوزنی دکتر منوچهر امینی به صورت تخصصی و با دقت لازم انجام می شود. با مراجعه به کلینیک طب سوزنی دکتر منوچهر امینی و انجام طب سوزنی از درمان و بهبود کمردرد خود لذت ببرید.