کلینیک طب سوزنی دکتر منوچهر امینی (درمان چاقی با کرایولیپولیز)

کرایولیپولیز در کلینیک طب سوزنی مازندران

کلینیک طب سوزنی دکتر منوچهر امینی (درمان چاقی با کرایولیپولیز)

کرایولیپولیز چیست؟

کرایولیپولیز یک روش جدید برای لاغری موضعی و از بین بردن چربی های اضافه بدن می باشد. این روش یکی از بهترین و کم عارضه ترین روش ها، برای درمان چاقی می باشد. این روش یک روش غیر جراحی و پیکرتراشی با سرما، برای فرم دهی و تناسب اندام می باشد.

در کلینیک طب سوزنی دکتر منوچهر امینی علاوه بر طب سوزنی، از دستگاه کرایولیپولیز نیز برای لاغری و درمان چاقی استفاده می شود. دستگاه کرایولیپولیز چربی های زیر پوست را منجمد کرده و آنها را تخریب میکند، چربی های تخریب شده طی مدت چند ماه از طریق کبد دفع می شود. این دستگاه برای از بین بردن چربی های شکم، پهلو، بازوها، زیر چانه و قسمت داخلی و خارجی ران بسیار تاثیر گذار می باشد.

در کلینیک طب سوزنی دکتر منوچهر امینی، روش کرایولیپولیز برای افرادی انجام می شود که دارای چربی موضعی بوده و از سلامت عمومی خوبی برخوردارند. تعداد جلسات مورد نیاز با توجه به نوع و مقدار چربی، برای افراد متفاوت می باشد. ممکن است برخی افراد به بیش از یک جلسه درمان نیاز داشته باشند. اگر به بیش از یک جلسه برای درمان نیاز باشد، پزشک توصیه می کند که حداقل پس از گذشت یک ماه از جلسه اول، جلسه دوم انجام شود.

روش انجام کرایولیپولیز در کلینیک طب سوزنی دکتر منوچهر امینی

روش کرایولیپولیز یک روش سرپایی برای درمان چاقی می باشد که در مطب پزشک انجام می شود. برای انجام این روش، ابتدا ناحیه مورد نظر با مداد مشخص شده و یک پد ژل برای محافظت روی پوست قرار می گیرد. دستگاه اپلیکاتور روی پوست قرار گرفته و با اعمال مکش، چربی به داخل دهانه دستگاه کشیده می شود. ناحیه مورد نظر بر اثر سرمای شدید بی حس شده و لایه چربی خنک می شود. دمای سرد دستگاه، به سلول های چربی آسیب وارد کرده و مرگ سلولی اتفاق می افتد.

در کلینیک طب سوزنی دکتر منوچهر امینی، درمان کرایولیپولیز برای هر ناحیه، حدود یک ساعت طول می کشد. پس از اتمام درمان و برداشته شدن دستگاه، می توان به مدت ۲ تا ۳ دقیقه محل مورد نظر را برای تجزیه بافت های چربی ماساژ داد. کاهش چربی به مرور زمان اتفاق می افتد و پس از حدود دو ماه کاهش چشمگیر چربی را مشاهده خواهید کرد.

مزایای درمان چاقی با کرایولیپولیز در کلینیک طب سوزنی دکتر منوچهر امینی

کلینیک تناسب اندام و طب سوزنی مازندران، درمان چاقی با کرایولیپولیز را به گونه ای انجام می دهد که مزایای زیادی برای فرد به همراه دارد.
این روش لاغری و درمان چاقی، یک روش غیر جراحی و بدون بیهوشی می باشد.
کرایولیپولیز یک روش لاغری است که نتایج آن بلند مدت و ماندگار خواهد بود.
این روش یک روش کم خطر است و آسیبی به پوست، رگ های خونی، ماهیچه و دیگر بافت ها وارد نمی کند.
در درمان چاقی با کرایولیپولیز پوست دچار افتادگی و شل شدگی نمی شود.
این روش هیچ گونه زخمی ایجاد نکرده، عفونت به دنبال نخواهد داشت.
در کلینیک طب سوزنی مازندران، پس از انجام کرایولیپولیز می توانید فعالیت های روزانه را انجام داده و نیاز به استراحت در منزل ندارد.
با این روش امکان درمان چند ناحیه از بدن در یک جلسه وجود دارد.

کلینیک طب سوزنی دکتر منوچهر امینی، پس از معاینه و بررسی بیمار، برای درمان چاقی روش کرایولیپولیز پیشنهاد می شود. در این کلینیک بهترین پزشک طب سوزنی مازندران با تخصص و مهارت کافی، درمان با کرایولیپولیز را با جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه ها برای رسیدن به تناسب اندام انجام میدهد. پزشک متخصص توصیه می کند که پس از درمان با این روش، رژیم غذایی سالمی داشته و درمان را با انجام ورزش مناسب، تکمیل کنید تا بتوانید به وزن دلخواه خود برسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *