عملکرد دستگاه گرمایی آر اف برای درد و لاغری

دستگاه گرمایی آر اف برای درد و لاغری

 

عملکرد دستگاه گرمایی آر اف برای درد و لاغری

دستگاه گرمایی آر اف برای درد و لاغری، تاثیر خوبی دارد. بعلاوه اینکه این روش کاملا غیر تهاجمی است. در روش‌های غیر تهاجمی، حتی قطره‌ای خون نمی‌چکد و یا ذره‌ای برش روی بدن ایجاد نمی‌شود. دیگر خبری از سوزن هم نیست. به راحتی با یک دستگاه، می‌توان از شر درد و اسپاسم عضلات خلاص شد. البته این روزها از این دستگاه علاوه بر کاهش درد، برای کاهش وزن در اندام‌ها نیز استفاده می‌شود.

شاید با خود فکر کنید که استفاده از دستگاه آر اف برای کم کردن وزن بالا هم کاربرد داشته باشد. اما اینطور نیست. عملکرد این دستگاه در کاهش وزن به گونه‌ای متفاوت از سایر دستگاه‌های لاغری است. اگر این مطلب را به طور کامل و دقیق مطالعه کنید، بهتر متوجه می‌شوید. پس با ما همراه باشید.

 

RF برای لاغری اندام و صورت

دستگاه گرمایی آر اف برای درد و لاغری
دستگاه گرمایی آر اف برای درد و لاغری

کم شدن چربی موضعی با RF در افراد با وزن متناسب

 

کاهش وزن با دستگاه RF به گونه‌ای نیست که بتوان یک فرد چاق با وزن ۱۲۰ کیلوگرم را به ۶۰ کیلوگرم تبدیل کرد. افرادی که به دنبال کاهش وزن زیاد با این دستگاه هستند، بهتر است به سراغ RF نروند. این دستگاه مناسب کسانی است که اضافه وزن ندارند. در واقع قد و وزن آنها با یکدیگر متناسب است. اما از وجود مقدار کمی چربی در نقطه‌ای خاص، شکایت دارند.

دستگاه گرمایی آر اف برای درد و لاغری، عملکرد تقریبا مشابهی دارد. این دستگاه می‌تواند حرارت در زیر پوست  ایجاد کند و چربی‌های آن ناحیه را آب کند. وقتی گرما به ناحیه مورد نظر می‌رسد، سبب آزاد شدن اسیدهای چرب در سیستم لنفاوی می‌شود. این عمل می‌تواند چربی سفت شده یا سلولیت در آن ناحیه را از بین ببرد.

کاهش درد با دستگاه گرمایی RF به این صورت اتفاق می‌افتد که این دستگاه با ایجاد جریان الکتریکی منجر به گرم شدن ناحیه درد می‌شود. وقتی ناحیه دردناک، گرم شود، ارسال پیام درد به نخاع و اعصاب مرکزی، قطع می‌شود. این کار برای درمان درد دیسک کمر، می‌تواند موثر باشد.

دستگاه گرمایی آر اف برای درد و لاغری، اگر با دستگاه کاویتاسیون همراه شود، کاهش وزن و لاغری موضعی در نقاط مورد نظر، بهتر و سریع‌تر انجام می‌شود. علاوه بر این، پوست حالت سفت‌تر به خود می‌گیرد. در این حالت، کلاژن و و الاستین بیشتری در اثر متابولیسم فیبروپلاست‌ها در زیر پوست تشکیل می‌شود. این اقدام می‌تواند پوست را جوان‌تر و شاداب‌تر کند. از این دستگاه برای جوانسازی صورت و لاغری آن نیز استفاده می‌شود.

 

نکات مهم در استفاده از RF برای کاهش وزن و کاهش درد

 

دستگاه گرمایی آر اف برای درد و لاغری
دستگاه گرمایی آر اف برای درد و لاغری

کم کردن بافت چربی یا درد در عضله با دستگاه RF

 

دستگاه گرمایی آر اف برای درد و لاغری باید تحت شرایط خاصی مورد استفاده قرار بگیرد. این دستگاه قرار است روی بافت چربی و یا عصب‌های انتقال درد در زیر پوست، حرارت ایجاد کند. لذا بهتر است پیش از استفاده از آن، نکات زیر، رعایت شود:

  • روزانه دست کم ۱ ساعت پیاده روی یا فعالیت بدنی داشته باشید.
  • دستگاه گرمایی آر اف برای درد و لاغری، زمانی عملکرد بهتری دارد که رژیم غذایی رعایت شود و یا به ناحیه دردناک مورد نظر، فشاری وارد نشود.
  • برای لاغری نیاز است که روزانه ۸ لیوان آب مصرف شود. البته ۲ تا ۳ لیوان آب پیش از شروع جلسه آر اف، ضروری است.
  • پیش از شروع جلسه باید پوست کاملا تمیز باشد و از خوردن هرگونه قرص و مکمل ضد التهاب و درد، پرهیز شود.
  • ۲ تا ۳ روز قبل و بعد از جلسات، نوشیدن مشروبات الکلی، کشیدن سیگار و قلیان، کاملا ممنوع است.

عوارض دستگاه آر اف برای لاغری

دستگاه گرمایی آر اف برای درد و لاغری
دستگاه گرمایی آر اف برای درد و لاغری

ایجاد گرما و حرارت در ناحیه مورد نظر با RF

 

دستگاه گرمایی آر اف برای درد و لاغری، عوارض خاصی ندارد. زیرا کاملا غیر تهاجمی است. اما ممکن است برخی از عوارض زیر، در برخی از افراد ظهور کند:

  1. قرمزی در نواحی پوست که بعد از چند ساعت کاهش پیدا می‌کند.
  2. ورم و بر افروختگی در ناحیه مورد نظر
  3. ایجاد حساسیت در نواحی که تحت درمان بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *