تکنیک جدید مزو امبدینگ در لاغری

سوزن‌گذاری برای کاهش اشتها

در گذشته روش‌های درمانی خاصی برای لاغری وجود داشت که مشکل تمامی آن‌ها جراحی‌های سخت بر روی بدن و عوارض پس از عمل بود. برخی از این جراحی‌ها دوره نقاهت طولانی به همراه داشتند و باعث می‌شد که افراد زیادی از روش‌های درمانی برای لاغری استفاده نکنند. با پیشرفت فناوری، روش‌های درمانی غیرتهاجمی برای کاهش چربی ایجاد شد که یکی از آن‌ها مزو امبدینگ نام دارد. مزو امبدینگ را می‌توان تلفیقی از مزوتراپی و امبدینگ دانست که در امبدینگ از نخ‌های لاغری استفاده می‌شود. مزو امبدینگ را می‌توان با جدیدترین تجهیزات در کلینیک طب سوزنی دکتر منوچهر امینی انجام داد.

 

مزو امبدینگ چیست؟

 

نام دیگر مزو امبدینگ، مزوتراپی لاغری می‌باشد. درمان با مزو امبدینگ هیچگونه عوارضی به همراه ندارد و پزشک از نخ‌های لاغری برای کاهش تجمع چربی در بخش‌های مختلف بدن استفاده می‌کند. عموما از مزو امبدینگ برای درمان چربی‌های تجمع یافته استفاده می‌شود زیرا آب کردن چنین چربی‌هایی به وسیله رژیم غذایی یا ورزش رویه طولانی و سختی دارد. درمان با مزو امبدینگ چندین جلسه طول می‌کشد و پزشک به وسیله عصاره‌های گیاهی و کاشت نخ‌های لاغری، فرایند مزو امبدینگ را انجام می‌دهد.

 

ترکیبات مزو امبدینگ در ابتدا تلاش می‌کنند که سلول‌ها و بافت‌های چربی را خرد کنند تا به حالت مایع تبدیل شوند. زمانی که چربی‌ها در حالت مایع قرار دارند بدن آن‌ها را از طریق سیستم روده، کبد و صفرا دفع می‌کند. مزو امبدینگ روش کاملا بی‌خطری است و می‌توان بدون هرگونه بی‌حسی انجام داد. تنها ماده اولیه لازم برای بیمار، ژل بی‌حسی موقت می‌باشد که بر روی پوست قرار می‌گیرد.

 

لاغری با مزو امبدینگ
لاغری با مزو امبدینگ

 

درمان با مزو امبدینگ چگونه است؟

 

لاغری با مزو امبدینگ هیچگونه دوره نقاهتی به همراه ندارد و در ابتدا پزشک جلسات مورد نیاز شما را تعیین می‌کند. گاهی اوقات افراد در یک جلسه کارشان تمام می‌شود. فرایند لاغری با مزو امبدینگ در هر جلسه بین نیم تا یک ساعت طول می‌کشد. پزشک در ابتدا ژل بی‌حسی را به محل مورد نظر برای لاغری تزریق می‌کند و سپس به وسیله سوزن‌های نازک، برخی ترکیبات وارد پوست می‌شود و در صورت نیاز بر روی پوست‌تان نخ‌های لاغری قرار می‌گیرند. ترکیباتی که وارد پوست می‌شوند، پیوند بافتی و سلولی چربی‌ها را نابود می‌کند و باعث می‌شود که آن‌ها به صورت مایع تبدیل شوند.

 

کاهش چربی با مزو امبدینگ را نمی‌توان به صورت آنی مشاهده کرد زیرا سلول‌های چربی مایع شده نیاز به دفع شدن دارند. بعد از انجام تمامی جلسات مزو امبدینگ، سلول‌های چربی به مرور توسط سیستم‌های روده و… دفع می‌شوند و می‌توان کاهش سایز بدن را مشاهده کرد. درمان با مزو امبدینگ نیاز به مراجع معتبری دارد زیرا ترکیبات اولیه مزو امبدینگ اهمیت زیادی دارند و باید کاملا گیاهی باشند. کلینیک طب سوزنی دکتر منوچهر امینی فرایند مزو امبدینگ را با ترکیبات گیاهی سالم و نخ‌های کاهش چربی انجام می‌دهد

 

لاغری با مزو امبدینگ
لاغری با مزو امبدینگ

مزایای انجام مزو امبدینگ

 

اولین مزیتی که در درمان با مزو امبدینگ وجود دارد، عدم وجود هرگونه دوره نقاهت یا بی‌هوشی خاص در هنگام درمان است. برخی از مهم‌ترین مزایای مزو امبدینگ در بخش زیر بیان شده است:

 

  • مزو امبدینگ نسبت به روش‌های درمانی دیگر مانند لیپوساکشن، عوارض کمتری دارد و در مزو امبدینگ هیچ آسیبی به پوست وارد نمی‌شود.
  • مزو امبدینگ را می‌توان بر روی صورت هم انجام داد که علاوه بر لاغری باعث رفع سلولیت‌های پوست می‌شود که به جوانی چهره کمک می‌کند.
  • برخی از روش‌های درمانی باعث شل شدن پوست بدن می‌شوند. شل شدن پوست در درمان با مزو امبدینگ اتفاق نمی‌افتد و پوست‌تان همانند می‌ماند.

 

با توجه به مزیت‌های مزو امبدینگ، کاهش چربی با مزو امبدینگ را می‌توان یکی از بهترین روش‌های درمانی فعلی دانست که علاوه بر غیرتهاجمی بودن، به شادابی پوست‌تان هم کمک کرده و به راحتی سلول‌ه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *