تاثیر طب سوزنی برای لاغری

انجام طب سوزنی توسط متخصص

تاثیر طب سوزنی برای لاغری

استفاده گسترده از طب سوزنی برای لاغری نتیجه سال ها پیشرفت های تحقیقاتی است که نشان می دهد طب سوزنی در کاهش وزن نقش بسزایی دارد.
با توجه به طب سوزنی چینی هر گونه عدم تعادل در بدن موجب افزایش وزن می شود. همچنین، هر گونه نقص در عملکرد عضوهای زیر عدم تعادل را در پی خواهد داشت:
• کبد
• طحال
• کلیه
• غده تیروئید
• سیستم غدد درون ریز
به همین دلیل، در طب سوزنی نواحی فوق را هدف قرار می دهند.

 

چگونه طب سوزنی به کاهش وزن کمک می کند؟

در طب سوزنی می توان با بهبود متابولیسم بدن، سرکوب اشتها، تنظیم هورمون های بدن و تنظیم عملکرد سایر اعضای بدن که در چاقی و کاهش وزن تاثیرگذارند، به لاغری کمک کرد.

 

طب سوزنی و بهبود هضم غذا
با تحریک نقاط موثر معده و روده در طب سوزنی می توان به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک کرد. از طرفی دیگر با طب سوزنی برای لاغری از طریق نقاط مهم معده می توان در دریافت مواد مغذی به بدن کمک کرد. طب سوزنی با بالا بردن تحرکات معده و روده می تواند هر گونه اختلال در عملکرد گوارش را از بین ببرد.

 

طب سوزنی و التهاب
یکی از مشکلاتی که موجب کند تر شدن متابولیسم بدن می شود، وجود التهاب در روده می باشد. این اختلال با کندی هضم همراه خواهد بود که به افزایش وزن می انجامد. طب سوزنی برای لاغری می تواند این التهاب را کاهش دهد و در کاهش وزن به بدن کمک کند.

نقش طب سوزنی در احتباس آب
طب سوزنی می تواند از طریق تحریک اعصاب کلیه همچنین تاثیرگذاری بر غدد درون ریز از هر گونه احتباس آب پیشگیری کند. یکی از راه های موثر در کاهش و حفظ تعادل وزن پیشگیری از ذخیره آب های اضافی از طریق انجام طب سوزنی است.

 

افزایش تولید هورمون
طب سوزنی در لاغری می تواند هر گونه عدم تعادل در ترشح هورمون را درمان کند. عدم تعادل در هورمون های بدن با تاثیرات منفی بر هضم و متابولیسم بدن همراه است. انجام طب سوزنی در طحال و گوش می تواند به تنظیم هورمون های بدن و در نتیجه کاهش وزن کمک کند.

 

افزایش متابولیسم بدن از طریق طب سوزنی
در طب سوزنی برای لاغری می توان از طریق سوزن های مخصوص طب سوزنی بخشی از غده تیروئید را تحریک کرد که بر غده هیپوفیز و در نتیجه بر متابولیسم بدن تاثیر می گذارد. در نتیجه با این شیوه می توان در فرایند چربی سوزی و کاهش وزن به بدن کمک کرد.

بهبود خلق و خو
حتما شنیده اید که گاهی استرس بالا با پرخوری همراه است. یکی از راه های کمک به کاهش وزن استفاده از طب سوزنی برای افزایش ترشح اندورفین در بدن و در نتیجه افزایش آرامش است. طب سوزنی در لاغری می تواند با کاهش میزان تنش ها و استرس های درونی به کاهش وزن کمک کند.

چگونه می توانیم کمک کنیم
دلایل زیادی وجود دارد که نشان می دهند انتخاب طب سوزنی راهی موثر برای کمک به کاهش وزن است. طب سوزنی برای لاغری به تنهایی منجر به کاهش وزن نمی شود، اما زمانی که با یک رژیم غذایی سالم و ورزش همراه شود، می تواند تقویت کننده ای موثر برای رسیدن به نتایج دلخواهتان باشد. کلینیک دکتر منوچهر امینی همیشه در کنار شماست تا در سفر کاهش وزن کمک تان کند. اگر سؤالات بیشتری دارید و یا اگر آماده برنامه ریزی برای جلسات طب سوزنی برای لاغری هستید، حتما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

هزینه درمان چقدر است؟
هزینه درمان های طب سوزنی با توجه به تخصص پزشکان مختلف متغیر است. برای قیمت دقیق باید با پزشکان طب سوزنی مشورت کنید.
دکتر منوچهر امینی متخصص طب سوزنی همراه با سایر شیوه های لاغری بدون درد و عوارض جانبی خاص همچنین همراه با تیمی مجرب از شما دعوت می کند تا با تعیین وقت مشاوره و بهره مندی از خدمات حرفه ای و تخصصی گامی به سوی زندگی سالم تر و فعال تر همراه با وزنی کاملا ایده آل تر بردارید.

منابع
https://www.healthline.com/health/acupuncture-for-weight-loss#takeaway

۸ Effective Ways Acupuncture Can Help In Weight Loss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *