تاثیر مزوتراپی در لاغری اندام

مزوتراپی در درمان چاقی موضعی

تاثیر مزوتراپی در لاغری اندام

مزوتراپی در لاغری نقاط مختلف بدن، تاثیر گذار است. این روش در واقع نوعی چربی سوزی است. به کمک این روش که گاهی به آن مزوتراپی چربی سوز نیز گفته می‌شود، چربی‌ در نقاط مختلف بدن، از بین می‌رود.
زندگی ماشینی و به دور از فعالیت بدنی، منجر به چاقی و افزایش وزن بدن می‌گردد. اگر از شر چربی‌های اضافی خلاص نشوید، مشکلات و بیماری‌های مختلف، کم کم دامن گیر شما می‌شوند.
مزوتراپی چربی سوز از روش‌های بسیار موثر در از بین بردن چربی‌های شکم و پهلو است. اتفاقا اکثر تجمعات چربی در این دو ناحیه است. ما قصد داریم تا نحوه تاثیر این روش در از بین بردن چربی‌ها را در اینجا بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید.

 

مزوتراپی و کاربرد آن در لاغری اندام‌ها

مزوتراپی چربی سوز، روشی است که در آن از طریق تزریق انواع ویتامین، عصاره گیاه، هورمون و آنزیم، می‌توان چربی‌ها را از بین برد. این روش که توسط مایکل پیستور فرانسوی در سال ۱۹۵۲ ابداع شد، هم اکنون روشی بسیار پر طرفدار در دنیا است. اگرچه مزوتراپی در ابتدا برای تسکین درد استفاده می‌شد، اما هم اکنون بیشترین کاربرد آن در رفع چاقی اندام است.
مزوتراپی در لاغری و تسکین درد موثر است. البته از مزوتراپی استفاده‌های دیگری هم می‌شود. برای مثال می‌توان از سلولیت و درمان آن با مزوتراپی هم یاد کرد. این بیماری در اثر تجمع بافت چربی و طی شدن مدت زمان زیاد از آن ایجاد می‌گردد. اگر فکری به حال چربی‌های سلولیت شده نشود، کم کم سفت شده و خیلی دیر از بین می‌روند.
مزوتراپی برای پیکر تراشی و سفت کردن پوست و برخی از کارهای دیگر، کاربرد دارد. اما امروزه بیشترین استفاده از مزوتراپی در لاغری است. مزوتراپی برای افرادی که اضافه وزن آنها در نواحی شکم و پهلو و باسن است، گزینه بسیار خوبی است. زیرا در کوتاهترین زمان ممکن می‌توان با این روش، از شر چربی‌های این نواحی خلاص شد. البته مزوتراپی برای لاغری صورت هم مناسب است. اگر قسمتی از صورت دچار مشکل چاقی باشد، می‌توان از این طریق آن را از بین برد. اضافه وزن در سایر نواحی بدن مانند ران و بازو هم با این روش، قابل درمان است.

 

مزوتراپی چربی سوز برای لاغری موضعی سریع

 

تاثیر مزوتراپی در رفع چربی شکم و پهلو

 

رهایی از شر چربی و اضافه وزن یک مسئله جدی است. اگر در این زمینه کوتاهی شود، مطمئنا تبعات جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت. اگر فرصت کافی برای خلاص شدن از شر چربی‌های موضعی دارید، حتما با رژیم و ورزش این کار را انجام دهید. در صورتی که فرصت شما کم است و برای مثال قرار است برای مراسم نامزدی یا ازدواج آماده شوید، استفاده از مزوتراپی در لاغری موضعی شما موثر است.
شما می‌توانید از این روش، بهترین و بیشترین تاثیر را در کمترین زمان ممکن، دریافت کنید. این روش برای خانم‌هایی که درگیر و دار مراسم ازدواج هستند و دوست دارند در مدت کوتاهی وزن کم کنند، بهترین روش است. اما به شرطی که توسط یک پزشک حرفه‌ای انجام شود.

مزایای لاغری با مزوتراپی چربی سوز

 

مزوتراپی نقاط مختلف بدنمزوتراپی نقاط مختلف بدن

 

مزوتراپی چربی سوز دارای مزایای فراوانی نسبت به سایر روش‌های لاغری موضعی و سریع است. در اینجا به برخی از مزایای مزوتراپی در لاغری اشاره می‌کنیم:
• مزوتراپی در ۲۰ الی ۲۵ دقیقه انجام می‌شود و دوران نقاهت کوتاهی دارد.
• بعد از انجام مزوتراپی می‌توان سریعا به زندگی عادی یا کار و فعالیت روزانه بازگشت.
• این روش به آب شدن چربی کمک کرده و منجر و از بین رفتن چاقی موضعی می‌شود.
• برای از بین بردن سلولیت بسیار موثر است.
• جریان موضعی خون را بهبود می‌بخشد.
• بر خلاف پیکرتراشی یا روش‌های دیگر، نیاز به بانداژ و پوشیدن گن در این روش نیست.
• آب شدن سریع چربی‌های موضعی در نواحی مختلف بدن به خصوص شکم و پهلو با این روش امکان پذیر است.
مزایای مزوتراپی در لاغری اندام‌های مختلف بدن، نسبت به سایر روش‌ها در علم پزشکی نوین، کمی بیشتر است. اما نباید تاثیر طب سنتی در از بین بردن چربی‌های موضعی را دست کم گرفت. در علم طب سنتی می‌توان از شر چاقی به راحتی خلاص شد. اگر به یک متخصص و پزشک طب سنتی حرفه‌ای مراجعه کنید، بدون شک به شما کمک خواهد کرد.
شما می‌توانید به دکتر منوچهر امینی برای درمان چاقی سریع مراجعه کنید. طب سنتی در مقابل مزوتراپی، حرف‌های بیشتری برای گفتن دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *